hvornår klapper folk ellers når du har skidt?

Stille lørdag, Babypanda ( der igår hed Karlo og i forgårs hed Sylvester)  sover. Lykkeligt uvidende om , at hans far vil kalde ham Kolja. Så det hedder han idag.

Jonas og Bastian er taget ud og spille fodbold. Og Pandamor får sig et hvil efter at babypandaen har skidt sig igennem natten. Han får brugt nogle bleer. Og er faktisk i stand til at skide sig selv op i nakken. Noget af en bedrift.Det har fået mig til at tænke på at det er en unik tid i ens liv: folk klapper og siger “ihhhhh, du er dygtig” når man prutter eller skider. Og siger ” Godt klaret” når man kaster op. Resten af livet skal man helst holde den slags for sig selv 😉

Men altså babydyret Uden Navn er en habil skider. Og vi er så stolte.

Malika har været til audition på allstars. Hun gik ikke videre, men er man ikke lige sej når man tør gå til audition som 12 årig? Jeg synes det. Godtnok er hun under ombygning, men for hulan- den pandapige folder sig mere og mere ud for hver dag der går. Jeg er ikke fri for at være misundelig. Hun er en stjerne.

Bastian og Jonas (spillePandaerne) har nu varieret deres spille lidenskab med yatzy, håndboldkamp, fodbold, og diverse brædtspil. Fatter ikke de orker.

Og jeg prøver så at lære at uploade det lovede filmklip. En kær gul veninde har lovet at hjælpe, men hun ved jo heller ikke at jeg er noget så tung i opfattelsen når det kommer til youtube 🙂

under ombygning-Malikken 12 år

under ombygning-Malikken 12 år

Brødre

Brødre

Jeg kan skide-klap så !

Jeg kan skide-klap så !

Skriv en kommentar